lördag 20 juni 2020

När dagen börjar på absolut bästa sätt

Det där med sömn i husbilen är intressant. Jag vaknade redan 02.30 och kände mig helt utvilad och hade kunnat gå upp. Tills jag såg vad klockan var. 
Sedan vaknade jag till vid 6.15 och 7.30 innan vi till slut gick upp när Millan ville ut och lufta sig vid 9.00. Man vet liksom inte vad klockan kan vara eftersom mörkläggningsgardinerna verkligen gör sitt jobb bra. 

Jag började dagen på absolut bästa sätt - i ett Vättern med stora vågor och 17,5 grader. Doppa sig behövde man inte tänka på för vågorna skötte om detta. 3 meter ut i vattnet så var vågorna över huvudet på mig. 
Sedan blev det en stunds åska och regn.

Vi spanade in hamnen och gick en längre promenad sedan också. Inte helt lätt att hitta någon bra "runda" dock. Men man kan ju gå fram och tillbaka också. 

Bildbevis behövs... Här är morgondoppet!
Bildbevis! Morgondoppet =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar